[zorp-hu] https proxy keybridge probléma, zorp6.0.7

László-Ury Zsolt macleod at t-online.hu
2016. Feb. 22., H, 00:11:11 CET

Sziasztok!

Egyik munkatársam mesélt a zorpról, és nagy kedvet kaptam hozzá hogy
kipróbáljam.
Neki is vágtam, itt találtam hozzá csomagokat:
http://download.opensuse.org/repositories/security:/Zorp:/6:/0:/7/xUbuntu_14.04/

Megnéztem Szilárd linuxakadémiás első előadását, így tisztában voltam a
legalapabb dolgokkal.

A http proxy szépen működött is, aztán nekivágtam a https-nek, a
zorp_6.0.7_amd64 csomagban lévő példával.
(/etc/zorp/policy.py.https.sample) http://pastebin.com/bAtsk5BE

Kezdésnek rögtön problémázott, hogy "NameError: global name
'SSL_HSO_SERVER_CLIENT", de ezt az akadályt még megugrottam egy
"from.Zorp.Proxy import *" sorral(bár, valószínűleg elég lett volna az
Encryption.py is, mert ott vannak definiálva ezek a konstansok)

Szóval, ahol megakadtam:

A log: http://pastebin.com/cFW7hf4M

self.ssl deprecated lett, de merre induljak el helyette?

AttributeError: 'LegacyEncryption' object has no attribute
'hash_pattern'#012 hibát  a config okozza?

Van egy működő https konfig 6-os verzióhoz? Kicsit úgy néz ki hogy az
idő megállt 2012 körül :-(

Amiket próbáltam:
  - linuxakadémiás konfigokból kiindulni,
  - virtuális gépek