[zorp-hu] ssh nem megy

Kovács Bálint kovacs.balint at balabit.hu
2013. Jún. 12., Sze, 10:43:07 CEST

Szia,

On 06/12/2013 09:52 AM, tusi wrote:
> Szia,
>
> köszönöm a választ,

> Hogyan tetted fel a zorp-ot, milyen kernel van a gépen?
Algernon repositoryjából, itt van hozzá a sources.list bejegyzés:

#zorp repo
deb http://packages.madhouse-project.org/debian/ wheezy zorp
deb-src http://packages.madhouse-project.org/debian/ wheezy zorp

Zorp 3.9 (3.9.5)
Revision:
ssh+git://hidden@git.balabit//var/scm/git/zorp/zorp-core--mainline--4.0#master#e027ddb760607ae05caf8ac3526415a43669eeb3
Compile-Date: Jun  6 2012 17:30:01
Config-Date: 2012/06/06
Trace: off
Debug: off
IPOptions: off
libzorpll 3.9.1.3
Revision:
Compile-Date: Jun  1 2012 09:52:52
Trace: off
MemTrace: off
Caps: on
Debug: off
StackDump: off

A kernel szintén 3.2, a stock debian wheezy-s.

Linux hostname 3.2.0-4-amd64 #1 SMP Debian 3.2.41-2+deb7u2 x86_64 GNU/Linux

> Ez nekem így nem működik, egyből visszautasítja a kapcsolatot. Nem
> lehet, hogy a port=2224 helyett port=22 kellene )a 2224-es port amúgy
> engedélyezve van)? port=22-vel ugyanaz a jelenség áll elő, ami az
> eredeti probléma: befelé kiépül a kapcsolat, a visszajövő csomag viszont
> eltűnik valahol, majd timeouttal bontja a kapcsolatot.
Ha Te is egy másik portra teszed, akkor Nálad is működik?

> ezeket bekapcsoltam, nem jelent meg semmi a logban.
A DIVERT láncba felvetted a log sort? Megjelent ott a válaszcsomag?

> Az ubuntu saját kernelét: 3.2.0-45-generic
Ez nagyon hasonló az enyémhez, szerintem TPROXY változás ennek a
környékén nem volt.

Balint