[zorp-hu] Zorp https + intermediate file

LAJOS Janos lajos.janos at madeIT.hu
2013. Ápr. 22., H, 11:20:47 CEST

On Mon, Apr 22, 2013 at 11:13:12AM +0200, Tamas Barina wrote:
> Meg egy gyors kerdes:
> Megadtam, a firefox meggyogyult, viszont a logban ez maradt:
> "Certificate verification failed; error='unable to get local issuer
> certificate'"
> self.ssl.client_ca_directory = "/etc/ssl/sites"
> self.ssl.server_ca_directory = "/etc/ssl/sites"
> Itt benne a megadott modon.

Ha csak a kliensnek bemutatott tanúsítvánnyal volt gondod, akkor ssl.server_ca_directory attributum nem kell.

Az üzenet (vélhetően) azt jelenti, hogy a szerver oldali továbbkapcsolódás során a Pssl proxy nem tudta validálni a szerver tanúsítványt.
Ami gondolom számodra nem releváns.

Töröld ki a self.ssl.server_ca_directory értékadást.

--
lajjan