[zorp-hu] Zorp https + intermediate file

Tamas Barina tamas at barina.hu
2013. Ápr. 22., H, 11:03:12 CEST

Koszonom, szuper.
Mukodik is.

Tamas Barina

-----Original Message-----
From: zorp-hu-bounces at lists.balabit.hu
[mailto:zorp-hu-bounces at lists.balabit.hu] On Behalf Of LAJOS Janos
Sent: 22 April 2013 10:34
To: Magyar nyelvu Zorp levelezesi lista.
Subject: Re: [zorp-hu] Zorp https + intermediate file

On Mon, Apr 22, 2013 at 10:15:02AM +0200, Tamas Barina wrote:
Szia,

> Es Zorpnal? Probaltam azt, hogy hozzacsapom a szolgaltatotol kapott
certhez
> (ami nginx eseteben pl mukodik is), de nem jott be.

Az adott proxy osztályban a self.client_ca_directory (vagy a másik oldalon a
self.server_ca_directory) attributumot tudod erre a célra használni.
Az itt megadott könyvtárban helyezd el a köztes szolgáltatói tanúsítványokat
és készíts azokra symlinket pl. az alábbi módon:

# cd /etc/zorp/ssl-params/FIXME/ca.d
# openssl x509 -in FIXMECACERT.pem -hash -noout
54b3f0e2
# ln -s FIXMECACERT.pem 54b3f0e2.0
# chmod 640 FIXMECACERT.pem
# chown root:zorp FIXMECACERT.pem

Fontos a .0 a "hash" érték után az állomány nevében. Ha már létezik a
könyvtárban egy <HASH>.0 nevű állomány (nem valószínű), akkor
szekvenciálisan növeld a . utáni értéket.

--
lajjan