[zorp-hu] [ANN] Zorp GPL APT repositoryk

Gergely Nagy algernon at balabit.hu
2012. Jún. 15., P, 08:35:07 CEST

Gergely Nagy <algernon at balabit.hu> writes:

> Ezt relative egyszeruen tudom javitani, azt hiszem, legalabbis sejtem,
> hogy melyik patch portolasanal rontottam el. Koszonom, hamarosan
> javitom!

Javitas (elvileg) megvan, most buildelodik. ~1 ora mulva a repoban lesz
az update, iptables 1.4.14-2+mhp1 verzioval. Gyors teszt alapjan jo lett
a javitas, de inkabb nem kiabalnam el magam.

A gond az volt, hogy az eredeti iptables patch amit kaptam, az
squeeze-ideji iptableshoz keszult, azt portoltam 1.4.13-ra, es idokozben
upstream megvaltoztatta, hogyan mukodik a save, es erre a portolasnal
nem figyeltem, igy sikerult egybeirnia a vegen a savenek. Ezt most egy
kisse barbar modon javitottam, --tproxy-mark ele (es meg par egyeb dolog
ele, amit behoz a patch) betesz egy szokozt.

Alkalmasint majd az egesz patchet korrektul portolni kene az uj
iptables-os megoldasokra, hogy ne csak mukodjon, de szep is legyen. De
ezt az oromet meghagyom a fejlesztoknek azt hiszem ;)

(Egyebkent ha valakit erdekel, deb-src mukodik, iptables csomagban
debian/patches/kzorp.diff a kerdeses, szepitendo patch)