[zorp-hu] HTTPS no local cert?

Tamas Barina tamas at barina.hu
2012. Feb. 27., H, 11:44:53 CET

Sziasztok,

Probaltam beallitani a Zorpot, hogy a HTTPS ne lokalisan megadott cert-et

Nem világos, hogy akkor honnan venné a certet a Zorp.
Pl ugy gondoltam, hogy a mogotte levo szervertol.

PlugProxyval tokeltesen mukodik, de ha httpProxy-t huzom be termeszetesen nem.

Es a HttpProxy fukcionalitasa jo lenne.

Vagy a PlugProxybol epitkezve csinaljak egy sajatot?

hasznalja. (A szerver mogotte SNI-t hasznal.)

Egyébiránt SNI-t egyelőre nem tud sem a 3.3.6, sem a 3.9.

Udv,

Bt

--------- következő rész ---------