[zorp-hu] pop3s, imaps, smtps

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2012. Aug. 28., K, 09:05:48 CEST

On Mon, Aug 27, 2012 at 11:07:17PM +0100, Tamas Barina wrote:

> A relevans ssl beallitasaim (ezt a https alapjan keszitettem, ami
> tokeletesen mukodik):
>
>         self.ssl.client_connection_security = SSL_FORCE_SSL
>         self.ssl.server_connection_security = SSL_FORCE_SSL
>         self.ssl.client_need_ssl = TRUE
>         self.ssl.server_need_ssl = TRUE

Ezek a sorok azt sugaljak nekem, hogy ossze van keveredve a regi
es az uj konfig. Legalabbis 3.4 alatt az elso kettot, 3.3 alatt
az utobbi kettot kell hasznalni... Valoszinutlennek tunik, hogy
3.9 alatt pedig mindkettot be kell irni :)

> Mit rontok el?

Nekem hianyzik a log es a hibauzenet :) Javaslom, hogy ne e-mail
kliens segitsegevel tesztelj, hanem mondjuk igy:
$ openssl s_client -host ip.cim.vagy.gepnev -port 993
Igy kezzel ki tudod adni egyesevel a parancsokat, es latod a
logban, hogy mire mit kapsz valaszul.