[zorp-hu] zorp 3.3.6 + libzorpll 3.3.0.12 + Debian 6.0 ujra

Nyika Csaba csabany at freemail.hu
2011. Már. 11., P, 09:52:40 CET

Szia!

Köszönöm a valaszt, es elsore is ertettem amit irtal, de sajnos nekem
vannak gondjaim a kifejezessel (vicc nelkul).

Irod:
Ellenben ha transzparens proxy-t hasznalsz, es a kliens forrascimevel >
kapcsolodsz tovabb, akkor a szerver fele meno kapcsolat valaszcsomagjainak >
lokalisakka kell valni, ami a te konfigoddal nem fog bekovetkezni. Ezert irtam, >
hogy ki kellene venni a --dport kapcsolot.>

A kliens forrascimevel nem is tudnek tovabb kapcsolodni, hacsak fentebb nincs meg a visszaroute. A "traszparencia", a kliensek fele van.
Ezert amikor a proxy a (TPROXY utan) megfogja a csomagot,  o maga kuld ki egyet a kulso szervernek, ami ugye -mint Te is irtad- nem lesz megjelolve. A valsz csomagok, viszont mivel a keres a local-rol ment, eleve jo helyre jonnek vissza. Ha nem szurod a (--dport)-al akkor minden olyan olyan csomag is meg lesz jelolve, ami local-ra mint celallomasra iranyult (pl: ssh-vla belepsz a gepre).

Mivel tisztaban vagyok a korlataimmal :), kerlek ha tudod a korabbi levelemben irt url alapjan epits fel egy teszt rendszert, hatha TE mas eredmenyre jutsz.

Köszönettel: Nyika Csaba

ui: mivel ugy erzem, hogy amirol beszelunk kilep ezen lista "hatokorebol", es mivel szivesen beszlgetek errol -mar csak a sajat tovabbkepzesem miatt is- kerlek ide cimezd a valszt: csabany at freemail.hu