[zorp-hu] zorp 3.3.6 + libzorpll 3.3.0.12 + Debian 6.0 ujra

Nyika Csaba csabany at freemail.hu
2011. Már. 10., Cs, 08:50:58 CET

Sziasztok!

Koszonom a segitseget!
Van abban logika, mait mondasz, es kiprobaltam amit irsz (sajnos igy se mukodik), de akkor mivel magyarazod, hogy ugyenz a felallas 80-as portra csont nelkul megy.
Amugy ezt a howto-t innen: http://talien.blogs.balabit.com/2010/10/using-zorp-3-3-gpl-on-ubuntu-lucid/   vettem.

Udv,
Nyika Csaba

ui: valahol valami azt sugja, hogy egy blod kis "hiba" miatt nem megy, ami annyira trivialis, ohgy eszembe sem jut..

Kerekes Gyula <gyula at harcinyul.hu> írta:
>szerda 09 március 2011 09:24:19 dátummal Nyika Csaba az alábbiakat írta:>
> Sziasztok!>
> >
> A fenti felallast szerttem volna kiprobalni - Barina Tamas utan szabadon -,>
> de elakadtam. A csomagokat feltettem, azutan en is belefutottam a>
> python-os hibaba, amit A Kovacs Krisztian altal publikalt patch megoldott.>
> Szoval zorp el is indul a transparent http proxy hasit, de a https-el nem>
> boldogulok. A konfigjaim a kovetkezoek:>
> >
> ip + iptables:>
> >
> ip rule add fwmark 1 lookup 100>
> ip route add local 0.0.0.0/0 dev lo table 100>

> [...]
Szia!>

A DIVERT chain-ben teszed a csomagra a mark-ot, ami alapjan a policy routing >
(utan a 100-as tabla routingja) localra huzza a csomagot. Igy ha feltetelnek >
szabod a 443-as destination portot, akkor a valaszcsomagokra nem kerul mark.>
Tehat a DIVERT targetes sorbol vedd ki a --dport feltetelt.>

Gyula>