[zorp-hu] Zorp + IPV6

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2011. Már. 2., Sze, 16:30:21 CET

On Tue, 2011-02-01 at 11:30 +0100, KOVACS Krisztian wrote:
> Szia,

> Illetve kicsit pontosítva: sajnos a Debian Squeeze kernelében nincs
> benne a tproxyban az IPv6 támogatás, így transzparens módon biztosan nem
> fog működni.

csereben viszont ujabb kernelekben mar van ilyen. azt hiszem 2.6.37-re
mergeltek a patchunket.

> Nem transzparens módban lehet, hogy valamennyire működik, de nem
> teszteltük. (Elvileg csak annyit kellene tenned, hogy SockAddrInet
> osztályok helyett SockAddrInet6 osztályokat adsz meg a dispatchernek.)

hmm... ahogy nezem van egy #undef ENABLE_IPV6 sor a zorp.h-ban, ezek
mellett csodalkoznek ha egyaltalan belefordulna. :(

mar amugy is meg akartam nezni kozelebbrol, megnezem mit tudok tenni ;)

> Sajnos a proxyk szintjén sincs hozzá támogatás. (Tehát például az olyan
> proxyk, ahol másodlagos kapcsolat nyílik biztosan nem tudják az IPv6-ot.)

ilyen elvileg csak az FTP meg a SIP. A tobbivel amugy mennie kellene.

--
Bazsi