[zorp-hu] Zorp 3.3.6 - port valasztas hostnev alapjan

Farkas Dániel linux at farkasdaniel.hu
2011. Már. 2., Sze, 10:09:49 CET

Ez egy sima virtualboxos debain squeeze, csak alaprendszer és még azok a
pluszok, amivel frodítani tudtam a zorpot, ilyesmi.
Van egy apache és egy lighttpd tesztnek, de egyiksem - sőt semmi sem -
ül a 80-as porton. Szerintem tényleg valami kavarodás lehet.

Csinálok egy újabb tesztet, és akkor szerintem minden menni fog.

Köszi!