[zorp-hu] Zorp 3.3.6 - port valasztas hostnev alapjan

Lázár Imre imre at balabit.hu
2011. Már. 1., K, 16:28:30 CET

> Küld be a következőket, utána valószínű tudok segíteni:
>
> cat /etc/zorp/instances.conf
> netstat -nlp  | grep zorp
> ps axuw | grep zorp

Ezekből még nem egyértelmű, hogy miért kapsz permission denied-et.
Ez nagyon úgy tűnik, hogy nem tud a zorp bindolni, ahova kéne.
Ehhez ugye net_admin capability kell. Rootként ennek márpedig mennie kell.
Megtennéd, hogy 'kézzel' elindítod, tehát nem a zorpctl-el keresztül:
/usr/lib/zorp/zorp -a zorp_http -F -l -v 6 -p /etc/zorp/policy.py

Ha így sem megy, akkor egy strace-ben indítsd el, és azt is küld be.

Köszi,

i.