[zorp-hu] SSH Proxy - Cipher Unknown

Attila Pozsonyi pozsonyi.attila.zsolt at gmail.com
2011. Jún. 10., P, 08:26:51 CEST

Szia!

Köszi a választ. Végül is megnéztem az Ssh.py-t és benne voltak a ctr
cipherek, a core viszont valóban 3.1-es így nem csoda a lenti hibaüzenet.

Végül is sikerült úrrá lenni a problémán, a default értékek
megváltoztatásával. Nagy kár, hogy a 3.1 még nem támogatja a publickey alapú
autentikációt így sajnos borult a project, legalábbis az upgrade-ig :)

Üdv

Pozsonyi Attila