[zorp-hu] SSH Proxy - Cipher Unknown

Tusa Viktor tusa at balabit.hu
2011. Jún. 8., Sze, 11:54:20 CEST

Attila Pozsonyi írta:
> Sziasztok!
>
> Épp egy egyszerű SSH Proxy-t próbálnék összekalapálni ,de sajnos
> hibára futottam. Alább a konfig:
>
> class TrambulinSsh (SshProxy):
>         def config(self):
>                 SshProxy.config(self)
>                 self.client_channel["session"] = (SSH_CHAN_ACCEPT)
>                 self.client_channel["session-shell"] = (SSH_CHAN_ACCEPT)
>                 self.client_channel["auth-agent"] = (SSH_CHAN_ACCEPT)
>                 self.client_channel["*"] = (SSH_CHAN_REJECT)
>
> zorpclt version szerint a verzió: 3.1.16
>
> A 3.1-es referencia szerint a client_cipher_algos default értéke a
> [...]
Kedves Attila,

Az SSH proxyt nem tartalmazza a GPL-es termékünk. amennyiben
megvásárolta a terméket és szeretne terméktámogatást igénybevenni úgy
kérjük lépjen kapcsolatba a hivatalos terméktámogatási központunkkal a
support at balabit.hu <mailto:support at balabit.hu> email címen vagya
boss.balabit.com weboldalon ahol a mybalabit-es hozzáférésével tud
bejelentkezni.

Üdvözlettel:
Tusa Viktor