[zorp-hu] zorp 3.3.6 + libzorpll 3.3.0.12 + Debian 6.0

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2011. Jan. 24., H, 18:13:33 CET

On Mon, Jan 24, 2011 at 05:40:07PM +0100, Balazs Scheidler wrote:

> csak fyi, hogy GPL fronton a kozeljovoben varhato elorelepes, a 3.9.x-es
> ag megnyitasaval. egy kicsit osszeszedtuk magunkat, es igyekszunk jobb
> allapotban tartani a GPL verziot, sot novelni is a jelenletunket. :)
>
> ehhez helyre kellett razni egy-ket folyamatot, modositani/irni kellett
> egy-ket scriptet, de rovidesen jobb lesz a helyzet.

Mikor? :) Napok, hetek, honapok?

> egyebkent elvi akadalya nincs a lennyn valo mukodesnek, de sosem
> "lattam". ujabb Zorp verziokat (amikbol sajna nem volt GPL release) mar
> lattam, de ezek majd a 3.9.x-ben lesznek benne.

A 3.3.6-os verziohoz elerhetoek kernelpatch-ek, amelyeket fel
lehet rakni a "gyari" debianos kernelre? A 3.9.x-hez lesznek
ilyen patch-ek? A 3.9.x fog menni Lenny alatt? A 3.1-es agat
miert nem lehet letolteni toletek? Azt mar sikerult mukodesre
birni Lenny alatt...

Mi lesz a valtozas a 3.9.x-ben a 3.3.6-hoz kepest?