[zorp-hu] Zorp 3.9 release

Szilárd Pfeiffer pfeiffer.szilard at balabit.hu
2011. Feb. 27., V, 19:38:58 CET

On Mon, 2011-02-21 at 21:34 +0100, Barina Tamas wrote:
> Urak,
>
> egy gyors kerdes, a Debian 6.0-ban levo alap zorpot csak patch-csel sikerult
> eletre kelteni.
> Ez orvosolva lesz a kozeljovoben, illetve ezen verzio resze lesz a
> Debiannak?
> Az ubuntuban pedig meg nem is lattam sosem. (Vagy elneztem?)
> Anno volt a deb repo, de ez eltunt, tervezitek feleleszteni?

Bár elsősorban a 3.9-es verzió lesz az irány, a Debian 6.0-ban lévő
3.3.6 általad említett hibáját illene javítani. Energiáinkat most arra
koncentráljuk, hogy 3.9-es ág bekerülhessen a Debianba. Az Ubuntu is
cél, viszont oda a Debianon keresztül vezet az út, szóval előbb 3.9 a
Debianban, aztán jöhet az Ubuntu.

Igen, szeretnénk deb repot valamilyen formában, de ezt a közeljövőre nem
tudjuk ígérni, de a tervek között szerepel. Az bizonyos, hogy egyszerre
nem fog minden menni, de kis lépésekben szeretnénk a javaslatokat és a
meglévő saját ötleteket is megvalósítani. Ha bárkinek ötlete van tegye
meg, hogy számolhassunk vele.

Üdv,
Szilárd