[zorp-hu] Zorp 3.3.6 - port valasztas hostnev alapjan

Farkas Dániel linux at farkasdaniel.hu
2011. Feb. 23., Sze, 18:47:53 CET

Szia!

overrideable jó helyen van, ellenben a debugban ez a hiba:

  TypeError: 'tuple' object does not support item assignment#012

Ha jól olvastam utána, akkor nem engedi felülírni a hash elemét.

Mindent köszi!

U.I.: Sajnos nem értek a python nyelvezetéhet, de már szokom :)
Nagyüzemben nyomozok, miért nem írhatom felül.