[zorp-hu] Zorp 3.3.6 - port valasztas hostnev alapjan

Kovács Bálint kovacs.balint at balabit.hu
2011. Feb. 23., Sze, 08:03:50 CET

Szia,

a 3.3-ban változott a session struktúrája, már nincs server_address,
hanem egy target_address hash van, ami tartalmazza az összes beállított
(pl. FailoverChainerhez kellő) célcímet. A lenti javításokkal már mennie
kéne. Az overrideable attribútum helyével kapcsolatban nem vagyok
100%-ig biztos, de szólni fog a Zorp, ha nem jó helyre tettem. Ez az a
paraméter, ami azt szabályozza, hogy a proxy osztály módosíthatja-e a
routerben beállított célcímet.

Doksit erre találsz, ami bár Pro-hoz van az egyetlen különbség most már
a proxyk számossága:
http://www.balabit.com/support/documentation/documents/zorp-3.3fr1-guides/zorp-gateway-v3.3fr-guide-reference-en.html/index.html-single.html

Balint

class IntraHttp(HttpProxy):
           def config(self):
                     HttpProxy.config(self)
                     self.transparent_mode = TRUE
                     self.request_header["Host"] = (HTTP_HDR_POLICY, self.TargetByHostHeader)

           def TargetByHostHeader(self, name, value):
                     if(value == 'site1.loc'):
                         self.session.target_address[0] = SockAddrInet("127.0.0.1" , 50081)
                         return HTTP_HDR_ACCEPT
                     else:
                         self.session.target_address[0] = SockAddrInet("127.0.0.1" , 50080)
                         return HTTP_HDR_ACCEPT

def zorp_http():
           Service("intra_http", IntraHttp, router=DirectedRouter(dest_addr=(SockAddrInet("127.0.0.1", 50080),), overrideable=TRUE)
           Listener(SockAddrInet("10.20.2.160", 80), "intra_http")