[zorp-hu] Zorp 3.9 release

Lázár Imre imre at balabit.hu
2011. Feb. 21., H, 13:09:47 CET

> Idezek az INSTALL fajlbol:
>
> Note that ZORP requires the linux kernel version 2.2.x (latest is
> 2.2.19 as of this writing) with transparent proxy support
> compiled in.  Support for 2.4.x kernels is not complete, you'll
> not be able to use connection tracking.
>
> Es ez komoly? :) A dokumentacio ilyen naprakesz lesz hozza? :)
> Bocs, de nem tudtam megallni...

Szia,

Lehet, hogy a doksival el vagyunk egy kicsit csúszva, de kernelben nem.
A 4.1-es tproxyval, ami már a mainline kernelben is benne van, szépen működik.
Én Ubuntu Lucid alatt használom, az abban lévő default 2.6.32-es kernellel.
A kernel forrásában lévő tproxy leírásból tudsz elindulni:
Documentation/networking/tproxy.txt

üdv,

i.