[zorp-hu] Portok ki es beengedese lezárás

Kzoli kovats.zoltan at adu-csepel.hu
2010. Sze. 24., P, 10:30:16 CEST

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a segítségét, Czoh András távmenedzsmenttel
rámutatott a hibára: a service fülön kellett egy új szolgáltatást
elindítani, én meg egy régi szolgáltatásra akartam rátukmálni
mindenképpen a 8080-as portot. Az én verziómat nem akarta legenerálni
a /etc/zorp/policy.py állományba, András verzióját azonnal
legenerálta, és működött. Andrásnak is köszönöm a távsegítséget, és
Péternek, hogy átnézte a konfigokat, és javasolta a megoldást.

Üdvözlettel,
 Kzoli                          mailto:kovats.zoltan at adu-csepel.hu