[zorp-hu] portok be és kiengedése

SZALAY Attila sasa at balabit.hu
2010. Sze. 22., Sze, 16:20:31 CEST

Hi!

On Wed, 2010-09-22 at 12:46 +0200, Kzoli wrote:

> Nekem az a furcsa, hogy a ZMC-ben a view current configuration menüpont
> által megjelenített tartalom első két sora:
> Component 'Zorp' will have these files on host 'ZMS_Host':
>  File '/etc/zorp/instances.conf':
>  a fenti állomány -linuxon megnézve- létrejöttének dátuma viszont 2006.
> májusi keltezésű, és a ZMC-ben találhatókhoz képest szinte semmi nincs
> benne. Ezek elbeszélnek egymás mellett?

Ha a view helyett a diff-et kered akkor mond kulonbseget?

Egyebkent ezek nem beszelhetnek el egymas mellett. Vagy nem azt a gepet,
vagy nem azt a konyvtarat nezed ahova a zms kigeneralja az allomanyokat.

Esetleg ki van kapcsolva a files menupontban az adott allomanyok
generalasa.

En azt mondanam, hogy amig a GUI-ban es a tuzfalon nem egyezik meg a
config addig ne keressunk mashol hibat.

ui.: Ugye azt, hogy a tproxy-ba raktal atiranyitast azt ugy ertetted,
hogy a listener felvete magatol megcsinalta?