[zorp-hu] iptables default policy

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Jan. 28., Sze, 11:04:07 CET

Balazs Scheidler wrote:

> ICSA kovetelmeny. Boot utan egy ures konfiggal rendelkezo gepen sem
> lehet forgalom atengedve.

Az icsa kovetelmenyeket nem tudom (bar az ures konfig definicion jot
lehet filozofalni, mert akkor halozat sincs, de ezt hagyjuk :); arra
gondoltam, hogy netfilter szabalyokat a halozati interfacek aktivalasa
elott is be lehet allitani. Ha ki lehet kapcsolni (csak rossz helyen
neztem), akkor tultargyalva a kerdes.

ps

A /proc/sys/net/ipv4/conf/default/forwarding default 0, legalabbis a
zorp-os kernelben :)

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>