[zorp-hu] dapper zorp gpl

Balázs Tibor covek at covek.hu
2009. Feb. 21., Szo, 11:59:03 CET

Hello!

Gondoltam picit nézegetem a zorp gpl változatát.
Sajnos elakadtam.

A szitu:

Teljesen friss telepítésű dapper server változat.
Virtualboxban futtatom. A kernelt linux-image-2.6.15-51-386 -ra
cseréltem mert nem boot-olt a server változattal.

sources.list_ben:

deb http://apt.balabit.com/zorp-gpl-os zorp-os-3.1/3.1 common-gpl
zorp-gpl zorp-os zorp-os-extra

apt-get update
https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp-hu/2007-November/002323.html oldalról
használtam a gpg kulcsot.
apt-get dist-upgrade -u

részlet:

Unpacking replacement initramfs-tools ...
dpkg: error processing
/var/cache/apt/archives/initramfs-tools_0.85e.zorpos1_all.deb
(--unpack):
  trying to overwrite
`/usr/share/initramfs-tools/scripts/local-top/lvm', which is also in
package lvm-common
cp: target `/etc/mkinitramfs/' is not a directory: No such file or directory
dpkg: error while cleaning up:
  subprocess post-installation script returned error exit status 1

  /var/cache/apt/archives/initramfs-tools_0.85e.zorpos1_all.deb

Az apt-get install -f az initramfs-tools-on kívül minden egyáb
csomagot konfigurált.

Ha bugos a 0.85e csomag akkor hol találok javítottat?

Vagy lenni én béna és rosz tárolót szeretnlk használni?
Ha a fentinél van frissebb akkor mit lenne az?