[zorp-hu] 3.0.8-0.3 DeprecationWarning + nem mukodes

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2009. Feb. 11., Sze, 11:59:40 CET

On Wed, 2009-02-11 at 11:49 +0100, Kosa Attila wrote:

> Fogja?

A Zorp ZorpOS-en tudja. Nyilvan ez etch-en is elerheto, csak a megfelelo
kernel/iptables/zorp kombinaciot kell osszerakni.

> Az Etch-ben levo verzioba nem kerult bele ez a javitas.

Az etch utolso emlekeim szerint stabil verzio, amiben nem nagyon lehet
csomagot frissiteni, csak biztonsagi okok folytan. De javits ki ha
tevedek.

> Ha azt mondod, hogy a 3.1.15 fog menni az elozoleg felvazolt
> szituacioban (peldaul a cimforditas is fog mukodni), akkor
> nekifutok a leforditasanak.

A ZorpOS es az etch is Linux. A ZorpOS vonatkozo csomagjait
forrasszinten is publikaljuk. Innentol technikai akadalya nincs. Azt is
igertem, hogy segitek, akar azzal is, hogy belenyulok a Zorpba, ha
szukseges.

A forditast azzal kellene kezdened, hogy legalabb az altalunk
fejlesztett build dependenciakat is leforditod. A Zorp forditasa most
ezektol fugg:

Build-Depends: python-dev (>= @PYTHON_MIN_VERSION@), libssl-dev (>= @OPENSSL_MIN_VERSION@), libglib2.0-dev (>= @GLIB_MIN_VERSION@), libzorpll-dev (>= @ZORPLL_MIN_VERSION@), debhelper, libcap-dev

Pythonbol jo a 2.4-es is. libssl az etch-ben levo mar jo, 0.9.8-as
legyen. glib-bol kb a 2.10-es kell minimum, az etch-ben szerintem tobb
van.

A libzorpll-bol most 3.1.8.4-nel jarunk, ott a legfrissebbet forditsd
le.

libcap/debhelper pedig jo az, mai az etch-ben van. Indirekten meg
szukseg lesz a libz1-dev-re is (a libzorpll fugg tole).

Tehat tedd fel az osszes build dependenciat. Toltsd le a libzorpll-t es
a Zorpot:

http://www.balabit.com/downloads/files/zorp/libzorpll-src/libzorpll_3.1.8.4.tar.gz

http://www.balabit.com/downloads/files/zorp/zorp-src/zorp_3.1.15a.tar.gz

libzorpll/zorp is le kell hogy forduljon "dpkg-buildpackage"-dzsel,
hiszen nalunk is ugy fordul. A libzorpll dev csomagokat leforditasuk
utan telepitsd fel a Zorp forditas elott.

--
Bazsi