[zorp-hu] CSZoneDispatcher DAC violation

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Feb. 4., Sze, 12:26:58 CET

Szalay Attila wrote:
> Hi All!

> Arra lettem volna kivancsi, hogy milyen verzioju CD volt. De nagyjabol
> valaszt kaptam ra.

Nem tudom, zorp-3.3, az eredeti peldany az ugyfelnel van (de nem
emlekszem, hogy lett volna verzio rajta), a cd-n hirtelen nem latok
verzioinfot, a fileok/direk 2008.05.22-i datumuak rajta.

> Benne van. A problemat az okozhatja, hogy miota azt a CD-t megkaptad
> (legalabbis a kernel verziojabol erre kovetkeztetek) az apt repository
> cime megvaltozott. (Ahogy az az uj verziok announcement-jeben szerepel
> is:

Oh, valoban, most 404, pedig az van benne, ami a doksiban is szerepel...
Amugy honnan kellene ertesulni az ilyen valtozasokrol? Kuldtok valami
mailt a usernek es lenyelte (szoktak szolni, ha mailt kapnak toletek)?
>           - Ha csak a Zorp 3.3R2e kiadását és biztonsági frissítéseket akarja
>             használni, cserélje ki a fájl tartalmát az alábbiakra (a
>             FELHASZNÁLÓNÉV:JELSZÓ helyére a tényleges felhasználónevét és
>             jelszavát írva):
>             deb https://FELHASZNÁLÓNÉV:JELSZÓ@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3R2e main zorp-os-extra
>             deb https://FELHASZNÁLÓNÉV:JELSZÓ@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3R2e zorp zas zcv zms
>             deb https://FELHASZNÁLÓNÉV:JELSZÓ@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3security zorp-os zorp-os-extra

Ez igazan hasznos informacio.

iris:~# cat /etc/apt/sources.list | grep balabit
deb https://[x:x@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3R2e main
zorp-os-extra
deb https://[x:x]@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3R2e zorp zas zcv zms
deb https://[x:x]@apt.balabit.hu/zorp-os zorp-os-3.3/3.3security zorp-os
zorp-os-extra

iris:~# iris:~# apt-get update | grep balabit
Failed to fetch
https://[x:x]@apt.balabit.hu/zorp-os/dists/zorp-os-3.3/3.3R2e/main/binary-i386/Packages.gz
  The requested URL returned error: 404
Failed to fetch