[zorp-hu] tproxy - iptables - zorp

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2009. Dec. 21., H, 18:43:15 CET

On Fri, Dec 18, 2009 at 01:02:16PM +0100, Gabor E. Tusnady wrote:

> feltettem a 3.1-es zorpot:
> Zorp 3.1.15
> Revision: devel at balabit.hu--zorp-1/zorp-core--mainline--3.1--patch-735
> Compile-Date: Aug 22 2008 12:02:23
> Config-Date: 2008/08/22
> Trace: off
> Debug: off
> IPOptions: off
> IPFilter-Tproxy: off
> Netfilter-Tproxy: on
> Netfilter-Linux22-Fallback: on
> Linux22-Tproxy: off

# zorpctl version
Zorp 3.1.15c
Revision:
devel at balabit.hu--zorp-1/zorp-core--update--3.1.15--patch-7
Compile-Date: Jul 30 2009 10:41:59
Config-Date: 2009/07/30
Trace: off
> [...]

Compile-Date: Jul 28 2009 13:38:50
Trace: off
MemTrace: off
Caps: on
Debug: off
StackDump: on

Erdekes, de van kulonbseg mind a kettonel.

> de a DIVERT chain-t meg mindig nem eri el egy csomag sem.
>
> Hogyan tudnam kideriteni, mit, hol rontottam el. Esetleg tud valaki
> mukodo zorp gpl-es konfigot mutatni, meg megadni, milyen debian verziot,
> milyen zorp-pal, milyen kernellel hasznal?

A kernel 2.6.30-1, de hogy melyik kzorp verzio van benne, azt
most nem tudnam megmondani. A Debian verzioja 5.0.3 (Lenny). A
zorp konfigjaban nincs elteres a 3.0-s sorozathoz kepest, a
csomagszuroben viszont van.