[zorp-hu] ZMC 3.1/3.3 megzakkant

Szalay Attila sasa at balabit.hu
2008. Dec. 10., Sze, 09:33:57 CET

Hi!

On Mon, 2008-12-01 at 14:35 +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Korbejartam a kerdest, konkretan akkor keletkezik a hiba, amikor egy
> httpwebdavproxy classbol szarmaztatott classban modositani akarom a
> self.request-et. Ha torlom, akkor letrejon a megfelelo policy.py, igy
> persze nem jo az proxy.

Kiprobaltuk 3.1-el es 3.3-al is, de nem sikerult reprodukalni.

Mit probaltal a request-ben beallitani? (marmint mi volt a kulcs?)

Elkepzelheto, hogy az adatbazisra is szukseg lesz a hibakareseshez. Van
lehetoseg, hogy azt megkapjuk?

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              HU-1115 Budapest, Bártfai u. 54