[zorp-hu] Failover Zorp

HÖLTZL Péter holtzl.peter at balabit.hu
2007. Okt. 31., Sze, 08:52:04 CET

Szia!

> Neztem a FailoverChainer() osztalyt, ott van a konstruktorban
> timeout, de az default 0, en pedig nem allitom explicit az
> erteket (lasd konfig).

Jól látod, tényleg FailOverChainer osztaly timeout-ját kell állítanod,
csak a neve kicsit megtévesztő. Ez a timeout ugyanis nem azt jelenti,
hogy ha a cél ennyi ideig nem válaszol akkor tekinti a célt
elérhetetlennek (arra ott a lentebbi protokoll, pl TCP), hanem ez azt
jeleneti, hogy ha egy cél már nem elérhető, ennyi ideig nem próbálkozik
újra. Szóval ha azt akarod, hogy a ha a cél nem elérhető egy darabig ne
próbálkozzon, emeled ezt a timeout-ot. Viszont ha a cél visszajön (max)
ennyi nem is veszi majd észre.

Üdv,

Höltzl Péter

--
BalaBit IT Bizt. Kft    | Tel:   +36  1 371-0540 | GnuPG Fingerprint:
holtzl.peter at balabit.hu | Mobil: +36 20 366-9667 | 2831 E951 B9EE 63BB F0F4