[zorp-hu] ImportError // Notification import NotificationPolicy, EmailNotificationMethod

Arpad KUN akun at pedinfo.hu
2007. Okt. 19., P, 22:37:48 CEST

Sziasztok,

valamit biztos benezek, de frissites utan (3.0 -> 3.1) ezzel hasaltak
el az instance-ok ujrainditasnal:

Restarting Zorp Firewall Suite: Traceback (most recent call last):
   File "/etc/zorp/policy.py", line 1, in ?
     from Zorp.Core import *
   File "/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Core.py", line 53, in ?
     from Notification import NotificationPolicy,
EmailNotificationMethod
ImportError: No module named Notification

Valahonnan hianyzik, de nem talalom honnan.
Ideiglenesen megoldottam, hogy a Core.py -ban kikommenteztem az 53.
sort, ahonnan ez a hivatkozas indul, igy fut, de jo lenne helyretenni.
Annyi infot tudok me'g, hogy frissiteskor megkerdezte, hova
szeretnem, ha kuldene az admin e-maileket, ha netan valami balul ut
ki... A "NONE"-t atirtam egy helyes e-mail cimre.

Mi  hianyzik? Koszi elore is,

K!

--------- következő rész ---------