[zorp-hu] Idle timeout

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Nov. 6., K, 09:02:28 CET

On Tue, 2007-11-06 at 08:29 +0100, Nemeth Gyorgy wrote:

> Amit én írtam, az sima plugnál működik, http-nél több lehetőség van
> mindenféle timeout hangolásra.

A Friczynel levo problema az volt, hogy a kliens v. a szerver "eltunt",
es nem reagalt.

Nalad elvileg a mindket vegpont megvan, igy valaszolnanak a keepalive
uzenetekre is.

A TCP keepalive arra valo, hogy ha egy vegpontot lehuznak a netrol
anelkul, hogy elkoszonne, akkor erre a masik fel ra tudjon jonni.