[zorp-hu] Idle timeout

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Nov. 5., H, 17:23:44 CET

On Mon, 2007-11-05 at 09:51 +0100, Hegedüs Ervin wrote:
> Hello,
>
> Zorp 3.0.8 GPL csomagbol, Debian Etch.
>
> A kliens elindit egy hosszabb kerest, ami egy dokumentumot
> general. Sajnos a fejlesztok ugy keszitettek el az alkalmazast,
> hogy teljesen szinkron modon fut minden, tehat ha az alkalmazas
> 90 percig kesziti a kimenetet, akkor az "termeszetes".
>
> Hogy tudom lebeszelni a Zorp-ot arrol, hogy kozben lebontsa a
> kapcsolatot? Most 10mp utan bont, a modulban talaltam egy
> timeout_request-et, ami 10mp, de van egy timeout attributum is.
>
> Tudnatok segiteni, melyik pontosan mire vonatkozik, ill. mit
> [...]

a zorp http proxy-ban ket timeout van:
1) a keepalive eseten a kovetkezo keresre valo varakozas. ez a zorp
eseten alabpol 10 mp. (== timeout_request)
2) a keres beolvasasa _utan_, az adatatvitelre vonatkozo timeout
(==timeout)

Ha a kerest a kliens elkuldte, es ezek utan a szerver tolja vissza a
valaszt, csak lassan, akkor neked a "timeout" erteket kell novelned.

Ez alapbol elvileg 10 perc, nem pedig 10 masodperc.

Ha a Zorp 10 mp utan bont, akkor a kliens meg el sem kuldte a kereset.

Te is ki tudod probalni kezzel:
* telnetelj be a Zorp HTTP proxy-jara,
* ne kuldj semmit
* a Zorp elvben 10 mp utan bontja a kapcsolatot

Ha viszont elkuldesz egy valid GET kerest:

"GET / HTTP/1.1"

utana mar nem bont 10 percig.