[zorp-hu] Idle timeout

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2007. Nov. 5., H, 11:47:50 CET

hello,

> [...]
> mégpedig egy új proxyosztállyal, amely az alábbi módon néz ki:
>
> import socket
> from socket import *
> def config(self):
>     s = socket.fromfd(self.session.client_stream.fd, socket.AF_INET,
> socket.SOCK_STREAM) <<<< ez itt egy sor!
>     s.setsockopt(socket.SOL_SOCKET, socket.SO_KEEPALIVE, 1)
>
> Ez a kliens oldal felé úgy nyitja meg a socketet, hogy a keepalive
> értéket (azaz hogy kell-e keepalive-okat küldeni) beállítja, nekem ez
> kellett, gondolom a tofd a server oldali descriptor, tehát

ezt ertem, es koszonom,

mar csak abban kellene segiteni, hogy ezt az esetet hogy
kezeljem: mivel a kliens var a szerverre, ezert jogos a
felvetesed, hogy a szerver fele kell beallitani, viszont ilyenkor
a klienssel mi lesz? Abba az iranyba nem kell beallitani?

> Ezek után a /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time értéket célszerű
> átállítani valami neked megfelelőre a defaultról, és utána a fenti
> proxy timeoutját akár végtelenre is állíthatod.

de melyik timeout-ot? :) a "sima" timeout-ot, vagy a
request_timeout-ot?

Koszonom:

a.