[zorp-hu] Idle timeout

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2007. Nov. 5., H, 09:51:43 CET

Hello,

Zorp 3.0.8 GPL csomagbol, Debian Etch.

A kliens elindit egy hosszabb kerest, ami egy dokumentumot
general. Sajnos a fejlesztok ugy keszitettek el az alkalmazast,
hogy teljesen szinkron modon fut minden, tehat ha az alkalmazas
90 percig kesziti a kimenetet, akkor az "termeszetes".

Hogy tudom lebeszelni a Zorp-ot arrol, hogy kozben lebontsa a
kapcsolatot? Most 10mp utan bont, a modulban talaltam egy
timeout_request-et, ami 10mp, de van egy timeout attributum is.

Tudnatok segiteni, melyik pontosan mire vonatkozik, ill. mit
allitsak be?

Koszonom:

a.