[zorp-hu] Failover Zorp

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2007. Nov. 5., H, 09:15:55 CET

hello,

> egyelőre nem lehet. 3.3-ban majd lesz connect timeout.

koszonom,

meg egy kerdes ezzel kapcsolatban: ugy tudom, hogy a Zorp
tobbszalu. Honnan tudja egy ujonnan indulo szal, hogy az egyik
back-end nem el? Ezt minden indulaskor ellenorzi, es utana
timeoutol?

Ha ez igy van, milyen alternativ megoldas letezik, hogy ezt
kikuszoboljuk? Kulso programot hivni a proxy indulasakor
konfigbol, ami ellenorzi a back-endeket?

Koszonom:

a.