[zorp-hu] HTTP POST DATA elemzes (AnyPyProxy)

Viktor Tuska v.tuska at con.hu
2007. Május. 23., Sze, 23:00:01 CEST

Szia,

koszontem szepen.
> ... gondolom a beagyazott proxy meg el is indul.
> Ezt a logokbol tudod kideriteni, tenyleg elindult?

Ugy nez ki elindult.
> Az AnyPy proxy meglehetosen fapados (pl. blocking I/O-t hasznal, tehat
> full-duplex csatornakat nem lehet vele lekezelni), de alapvetoen jonak
> tunik.

Ez azt jelentene, hogy van olyan proxy is, ami nem ilyen "fapados"
es hasonloan config-olhato?

> Latom az exception handler-t, rafut arra valamikor?

Igen.

> [...]
> elerni.
>
> A beagyazott proxyk latjak a szulo proxy-k session-jeben levo
> valtozokat. Tehat pl:
>
> self.session.length = self.current_header_value
>
> Es akkor az AnyPy-ban ugyanugy self.session.length-kent tudsz ra
> hivatkozni. (a session-ben levo valtozokra valo hivatkozasrol a
> Session.py docstringjeben van egy leiras)
>
> (hint: self.session.http.<valtozo>)
>
> Arra figyelj, hogy Content-Length nem mindig van, bar bongeszo es Apache
> eseteben igen. (pl chunked encoding elvileg lehetseges bar az Apache

Hm, ezek nagyon hasznos infok. Koszi.

Magam sem ertem miert, de nem emlekeztem erre:
self.getRequestHeader("Content-Length")
Ezzel egyszerubb-e valt a helyzetem es kicsit aktualitasat veszitette a
fejlec feldolgozas es stack-eles sorrendje. ;)

> Nemi log segitene itt is.
>
> Ja, megegy. Milyen Zorp verziot hasznalsz?

Most eppen a kovetkezon tesztelgettem:
zorp:/etc/zorp# zorpctl version
Zorp 3.0.14c
Revision: devel at balabit.hu--zorp-1/zorp-core--mainline--3.0--patch-476
Compile-Date: Feb  7 2007 16:40:17
Config-Date: 2007/02/07
Trace: off
Debug: off
IPOptions: off
IPFilter-Tproxy: off
Netfilter-Tproxy: on
Netfilter-Linux22-Fallback: on
Linux22-Tproxy: off
Conntrack: on

Zorplib 3.0.6.9
Revision: devel at balabit.hu--zorp-1/zorp-lib--mainline--3.0--patch-145
Compile-Date: Jan 18 2007 17:28:18
Trace: off
MemTrace: off
Caps: on
Debug: off
StackDump: on

Hosszas debug-olas utan Burjan Gabor kollegammal(koszi Gabor ;) ) oda
jutottunk, hogy valoszinuleg a bajunk, hogy a request_stack-bol a server
fele elmeno adatfolyam mar "chunked" modban (Transfer-Endcoding:
chunked) tovabbitodik es a server ezt nem nagyon szereti.

Valoszinuleg mar megvan a patch ehhez a "hires" webserver-hez, de most
mar keso van, hogy kiprobaljam... remelhetoleg holnap kiderul...

Van lehetoseg nem "chunked" modban kuldeni a stream-et?

Viktor