[zorp-hu] Session authentikalasa masik sessionnal

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Jún. 20., Sze, 14:32:13 CEST

On Wed, 2007-06-20 at 14:17 +0200, Gabor HALASZ wrote:

> Ok, de honnan mashonnan tajekozodjon az ember, mint a doksibol :)

hmm.. probald meg, hogz az openssl le tudja ellenorizni az adott certet
a megadott konyvtarral.

openssl verify -CApath <cadir> <cert>

Elvileg a GPL-s SSL proxy egy az egyben az libssl-t parameterezi fel,
tehat ha a fenti mukodik, akkor annak is mukodnie kell(ene).

A cert validalas a kereskedelmiben teljesen maskepp mukodik, ott a Zorp
sajat maga ellenoriz.