[zorp-hu] Session authentikalasa masik sessionnal

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2007. Jún. 13., Sze, 12:54:26 CEST

Helo!

Nem tudom, ertheto-e, szoval olyat (pontosan azt) szeretnem csinalni,
mint a tsweb csinal https felett, de a zorp-pal (3-as pro) szeretnem a
certificatet ellenoriztetni, vagyis a user kattint egy https oldalra,
ellenorzom a cert-jet, ha nem en adtam ki, akkor eldobom a kapcsolatot,
(eddig egyszeru), amennyiben ez sikeres, egy masik proxynak az adott
ip-rol at kellene engedni a forgalmat. Lehet ilyet? Kosz

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>