[zorp-hu] syslog-ng hiba amd64-en

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Aug. 16., Cs, 16:45:13 CEST

On Thu, 2007-08-16 at 14:19 +0200, Kosa Attila wrote:

> Megprobaltuk az Etch-ben levo 2.0-s verziot portolni, de a
> build-hez a libglib2.0-dev kell, amit nem tudunk felrakni, mert
> konfliktusba kerult a libglib2.0-0 2.10.2-1.zorpos1 csomaggal (ez
> van fent jelenleg). Ehhez viszont nem erjuk el a -dev csomagot.
> Le tudtuk forditani az ujabb (Sarge-ban levo) glib-et (2.12.4 a
> verzioja), de nem tudom, hogy ez milyen hatassal lenne szegeny
> zorp-ra :)

hmm, szoval a Zorp sarge-on megy. ertem. egy sima sarge-os gepen
(masikon) nem tudsz forditani?

a 2.12-es glib elvileg nem problema a Zorpnak, de a helyedben en sem
upgradelnem.

> Innen kiindulva http://www.balabit.hu/support/community/products/
> nem latszanak a regebbi syslog-ng forrasok. De az altalad
> megadott helyen valoban ott van, koszi.

koszi, javitjuk a linket.

> A fentiek fenyeben mit javasolsz? Probalkozzunk a 2.0
> forditasaval, vagy terjunk vissza az 1.6.12-hoz?

en mindenkepp a 2.0-as verzioval probalkoznek. a syslog-ng a glib-hez
statikusan linkel igy semmikeppen nem zavarjak egymast a zorppal. csak a
build maceras.