[zorp-hu] Rendszeres kernel panic

Arpad KUN akun at pedinfo.hu
2006. Nov. 15., Sze, 14:49:25 CET

Nem, mert a 2.4-ben nem volt olyan satavezerlo driver, ami PIO modon
kivul meg tudta volna hajtani a diszkeket, ezert 2.6-ra frissitettem.
Amig nem voltak komolyabb diszkmuveletek nem volt gond, de januar ota
vannak, es a pio miatt "kisse" lassult a szolgatatas. :)
Valoban annak nem neztem utana, van-e mar 2.4-ben olyan sata driver, ezt
felirtam todonak. Mas nem hasznal 2.6-ot, vagy hasznal de nem panikol?

Udv,

K!

--------- következő rész ---------