[zorp-hu] Leszakadó session

_Zorp zorp at provice.hu
2006. Már. 16., Cs, 17:21:28 CET

Sziasztok!

Engem ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy mi történik akkor, ha ezzel a
módszerrel a timeout kezelést kikapcsolom, és valamiért nemcsak nincs
forgalom, de valóban meg is szakad a kapcsolat? Fel tudja szabadítani
ilyenkor is a lefoglalt erőforrást a Zorp, esetleg újra tudja használni a
már lefoglalt erőforrást egy következő kapcsolatban, vagy a session kezelő
szál haszontalanul egészen addig fut, amíg újra nem indítja valaki a
Zorpot? Ez utóbbi esetben a megoldás nem túl szerencsés, hiszen
fokozatosan zabálja fel a Zorp a gép erőforrásait. (Megjegyzem az SSH
képes TCP keepalive kezelésre, amit ha használunk, akkor nem fordulhat
elő, hogy 5 perc után leszakad a kapcsolat, mert mondjuk 30
másodpercenként legalább 1 db csomag úgyis átmegy a tűzfalon.)

Üdv
        Petya

Szalai Ákos <akos.szalai at indextools.com>
Sent by: zorp-hu-bounces at lists.balabit.hu
2006.03.16 16:19
Please respond to
"Magyar nyelvu Zorp levelezesi lista." <zorp-hu at lists.balabit.hu>

"Magyar nyelvu Zorp levelezesi lista." <zorp-hu at lists.balabit.hu>
cc

Subject
Re: [zorp-hu] Leszakadó session

On Thu, 2006-03-16 at 16:18 +0100, Balazs Scheidler wrote:

> a proxyThread emlekeim szerint maximum AnyPy proxyban van, a proxy-s
> beallitasokat a config() nevu metodusban kell megtenni:
>
> class defaultplug(PlugProxy):
>                def config(self):
>                                PlugProxy.config(self)
>                                self.timeout = -1

Igen, köszönöm szépen!
Közben már megmondták, hogy itt a hiba. Azóta megy is rendben.

Üdv:
--
Szalai Ákos <akos.szalai at indextools.com>
Tensa Ltd