[zorp-hu] msn messenger

Kosa Attila atkosa at chello.hu
2006. Már. 2., Cs, 15:58:01 CET

On Thu, Mar 02, 2006 at 02:27:52PM +0100, Gellér Sándor wrote:

> Tudtommal csak a chat fog menni, kell hozza a 1812-es TCP, plug-gal.

Egy sima csomagszuros gepen siman kiment csak a 80-as porton,
squid-on keresztul. Az adott geprol semmilyen forgalom nem volt
kiengedve a "tuzfalon". Ezert nem igazan ertem a 1812-es portra
vonatkozo reszt. Vagy arra gondolsz, hogy a zorp http proxy-ja
nem fogja kiengedni, ezert nem szabad a 80-as portra konfiguralni
az msn-t, hanem engedni kell a default beallitasait, es akkor a
1812-es portot fogja hasznalni?

> A voice/video a 3.0-s zorpon nem fog atmenni.

A konkret verzioszambol ugy sejtem, hogy mas verzioban esetleg
mukodhet (majd). Jol sejtem-e? :)