[zorp-hu] Cisco VPN kliens

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Már. 1., Sze, 09:46:26 CET

Gellér Sándor wrote:

>Hello!
>
>En eddig egy helyen vittem at zorp-on, ott forward-olva ment az UDP/500,
>UDP/4500, TCP/10000. Ne felejtsd el a tproxy tablaban ezeket a megfelelo
>forrascimrol ACCEPT-elni!

Hi,

köszi ez bíztató. Jelenleg itt is így működik. Annyi "kis" különbséggel,
hogy most mindenhonnan ACCEPT van a vpn kapcsolatokra :O Mivel most
bemutatóra jönnek a jóemberek, aminek a szervere az ő belső hálózatukon
van és a címeket még ma reggel sem küldték el... Szomorú. Mindegy,
mindenkinek megvan a maga keresztje, de úgyis lepattanak ezek az "erős"
szabályok 1 napon belül.

üdv,
Ago