[zorp-hu] Cisco VPN kliens

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Már. 1., Sze, 08:47:44 CET

köszi az alapos választ, a 10000-es port TCP-n újdonság. Azért kérdeztem
plug proxy-t, mert attól tuti kiakad, ha azon próbálnál bármit ilyesmi
forgalmat keresztülhajszolni. De akko a tcpdump úgy érzem ott fog figyelni
folyamatosan, biztos, ami biztos. sqeuence number pedig minden ipsec
megoldásnál van, emlékeim szerint, sliding window módszer miatt. A replay
attackok ellen.
Na, mindegy, délután okosabb leszek én is.
kösz,
Ago