[zorp-hu] pssl

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2006. Jan. 13., P, 13:48:02 CET

On Thu, 2006-01-12 at 15:18 +0200, Balazs Czigany wrote:
> Hi,
>
> Megpacheltem a pssl.c-t de ugyanúgy elszáll.
> Ha kiadom rá a strace-t akkor csak annyi jön rá:
> futex(0xd13eac, FUTEX_WAIT, 2, NULL
>
> A process nem csinál semmit....

Akkor viszont egy picit tobb infora lesz szukseg. Mi van a logban,
kellene a processz utolso 1 perces logja.

Ezen kivul hasznos lenne egy lsof -p <pid>, illetve meg hasznosabb lenne
egy gdb-vel attacholni a megallt peldanyra:

gdb -p <pid>

majd "info threads", majd minden thread sorszamnal "thread XX", ahol XX
a thread azonositoja, illetve egy "bt" parancs.

Ezek eredmenyet kuldd el legyszives.