[zorp-hu] Cisco VPN kliens

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Feb. 28., K, 23:06:22 CET

örülök, ohgy mégsem sikerült elaludnom. Nos, de plug proxyba kergetted
vagy már az megzavarta, hogy rajta keresztül mennek a csomagok? Utóbbi
furcsa, ha NAT Traversalt tényleg tud a cucc, mint mondják, mert ugye ez
lenne a lényege, hogy átmegy nat-on, mivel tudja, hogy a piszkálás ott
jogszerű. Hát, holnap majd meglátjuk. Azért köszi. Biztató előjelek :)

üdv,
Ago