[zorp-hu] Cisco VPN kliens

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Feb. 28., K, 19:01:07 CET

sziasztok,

$SUBJECT esetén van valakinek itt tapasztalata? Elméletileg sima kliens,
de én még sosem láttam, XP-n fut, egy Cisco VASVERZIÓ VPN koncentrátorba
fut bele, de ugye közte van a Zorp. Egy elég csúnya dolgot csináltam,
mivel úgyis van NAT traversal, packet filter szinten a 4500-as portot is
engedélyeztem (igen, mivel nincs meg a partner IP címe, egyelőre
mindenhonnan-mindenhova), meg persze a klasszikus 500-ast és persze ESP
engedélyezés is megvolt. Azonban még nem volt tapasztalatom a fenti
konstellációval. A zorp kernelének van valami tulajdonsága ami miatt nem
szereti mondjuk fenti eszközöket? (nehezen tudom elékpzelni, de ki
tudja...) Máshol, csak csomagszűrőn működik a dolog, "simán" kimennek.
Ügyfelünk partner cége valahol külföldön, címek nem ismertek egyelőre,
holnap jönnek először ügyfelünkhöz, úgyhogy ennyi amit össze tudtam
szedni.

üdv,
Ago