[zorp-hu] Átviteli képesség

Szalai Ákos akos.szalai at indextools.com
2006. Ápr. 18., K, 16:23:31 CEST

Helló!

A következő kérdésem lenne:

Adva van egy tűzfalpár, aminek nagyon komoly mennyiségű kapcsolatot
kellene kezelnie. A nagyon komoly itt azt jelent, hogy bár rövid (kb
5-10kbyte-os) maga a kapcsolat, viszont ebből most 500-1000 conn/sec
van, később akár 2000-3000 conn/sec is lehet.

Eddigi teszteléseim szerint sima plug proxy-val is csak 500-600-at
tudott benyelni (dual Xeon 2.8GHz, 2Gbyte RAM), efölé nem tudtam menni.

Van bármilyen lehetőség arra, hogy valamilyen finomhangolással emelni
tudjam a befogadott/átvitt kapcsolatok számát, vagy maradjak az
iptables-nél? (iptables-el 3500-4000 kapcsolatot tudtam kreálni, bár itt
már a teszter gép is a határaira ért)

Üdv:
--
Szalai Ákos <akos.szalai at indextools.com>