[zorp-hu] 3.0.9 nem fordul amd64-en

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2006. Ápr. 11., K, 12:50:02 CEST

Gellér Sándor wrote:

> Mindez teljesen felesleges, leporgettem kozben a debian etch-emen, igaz,
> ez sima IA32.

Nem felesleges, rosszul disztributáljátok a csomagokat. Nem orig.tar.gz
+ diff filét raktok ki, hanem a megpatkolt forrást, ezért a debuild
szépen belecsomagolja a változásokat az tar.gz-be, és ettől kezdve hiába
keresem az originál állapotot. Na itt van:

dh_clean: Compatibility levels before 4 are deprecated.
  dpkg-source -b zorp-3.0.9
dpkg-source: building zorp in zorp_3.0.9.tar.gz
dpkg-source: building zorp in zorp_3.0.9.dsc
  debian/rules build
echo -n "" > debian/zorp-modules.files
echo -n "" > debian/zorp-modules.conffiles

Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>