[zorp-hu] cookie alapjan valo dontes

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 13:53:42 CEST

Igen, az indentalasok jok. Ha logot teszek a setserver  helyere az
lefut, ebbol gondolom.
Hogy erted, hogy zavart a config? Lehet, hogy igazad van, en most
ismerkedem a zorp-al
es amit ott latsz az egy 'szimpla' transzparens http/https proxy amit
most probalnek
egy kis logikaval ellatni miszerint iranyitsa at a belso kereseket.

Vagy egyszerubben is meg lehet oldani a http https proxy reszt?
Mi zavar pontosan?