[zorp-hu] zorp config, fizetek erte

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 4., K, 19:07:49 CEST

Sziasztok!

Az alabbi megoldasra lenne szuksegem, melynek megvalositasa 5.000 Ft-ot
is meg er nekem. A 272.0242-es szamon napkozben elerhettek.

A zorpnak az alabbi modon kell mukodnie:

A bejovo kereseket (http/https) transzparens
modon osztja a belso applikacios szerverek fele.
Tudnia kell donteni arrol, hogy mely applikacios
szerverek kaphatjak meg a kerest az alabbi modon:

Az applikacios szerverek csoportokra oszthatok.
A csoportok elemei kozt (pl app szerver ip:port)
kozott sulyozva kell tudni valasztani. Az eppen elerheto
applikacios szervereket egy fajlbol olvassa
csoport_azonosito:ip:port formatumban.

Eloszor megvizsgalja a GET utani reszt, itt
keres tobb mintara. Az egyes mintakra illeszkedes
alapjan azonnal tud donteni hogy mely rendelkezesre
allo applikacios szervernek kaphatjak meg a kerest.
Ha nincs elerheto applikacios szerver a keresett csoporthoz
(pl ures a file) ugy egy elore definialt urlre redirektal.

Ha egy mintara sem tortent illeszkedes akkor megnezi,
hogy egy masik cookie erteke illeszkedik-e meghatarozott
mintakra.Ha igen akkor a megfelelo applikacios
szerver csoportot valassza ki.

Amennyiben nem szerepelt egyben
sem ugy redirektalja a klienst egy elore definialt
url-re.

En igy programoznam le, ha tudnek programozni pythonban,
vagy ha hasznalhato dokumentaicoja lenne...

url_mintak=1:csoport1, 2:csoport2, 3:csoport3...
szerverek=csoport1:/etc/zorp/group1,csoport2:/etc/zorp/group2...
cookie=string
cookie_mintak=1:csoport1, 2:soport2, 3:csoport3...

http(s) request erkezik

url illeszkedik az url_mintakban megfogalmazott regexpek barmelyikere?

+igen
|   |
|  kivalasztja a csoportot. van a csoportban hasznalhato szerver(ip:port)?
|   |
|   +igen
|   |   |
|   |   tobb szerver is van?
|   |   |
|   |   +igen
|   |   |   |
|   |   |   random valaszt egyet
|   |   |
|   |   +nem
|   |      |
|   |      kivalasztja az egy elerhetot
|   |
|   +nem
|      |
|      elore definialt url-re redirectel

+nem

  a 'string' nevu cookie illeszkedik a cookie_mintakban megfogalmazott
regexpek barmelyikere?

  +igen
  |   |
  |  kivalasztja a csoportot. van a csoportban hasznalhato
szerver(ip:port)?
  |   |
  |   +igen
  |   |   |